wtorek, 29 grudnia 2009

Metamorfoza ssandrinia.


Bardzo Cię lubie . ;D Podoba mi się twój styl . ;P Masz fajne projekty. Apartament extra. i wgl. doll cudeńką. ;]] Nawet się nie zgłosiłaś a ja z nudów zrobiłam tą metamorfozą, bo tak mi sie nudziło ;D może nie będziesz na mnie wściekła. ; ) Ale to twoja sprawa. ;D
Mi się podoba. Niewiem jak Tobie . ? Napisz w komentarzu. ; )
Dodałam pieprzyka, zmieniłam kolor włosów i pozmieniałam troche oczka. ; x :D I oczywiście zrobiłam tą frzurke za 2000 sp bo u Cb ślicznie wygląda. ;]

2 komentarze:

sanxra pisze...

hehe :) nie no nie jestem zła ;p
no fajnie , fajnie ^^ hehehe. ale ja tam wolę tą za 4000 , jednak tak sobie wczoraj krótkie dałam z nudów xd a pieprzyka tez kiedyś miałam w tym samym msc, ale mi się znudził xd

no ślicznie ;*

betka2511 pisze...

dziękuje ; **